När man har de bästa....

Det är konstigt hur en natt borta kan ge en så mycket energi och det är ännu mer konsigt att man kan skratta så vansinnigt mycket på så kort tid.Malmö bjöd oss på bästa tänkbara väder och jag känner mig på riktigt lycklig över att ha så fina vänner.Alla har inte det.
Listan igår bjöd på en del klagomål från 1 av 5 vänner så jag får lova att uppdatera den lite och mina vänner förväntar sig ännu ett blogginlägg om dem och vår helg tillsammans,det vet jag!
 
 
* 1 av 5 som hade full koll förut har nu gått till att tillsammans med oss andra bara ha koll... (Bättre Jessica?)
* 1 av 5 fick hybris och ville åka limo mest hela tiden....( Anki)
* 2 av 5 missade det första glaset vin för att 3 av 5 var för törstiga.....(jag och Jennie)
* 1 av 5 vet hur man mjölkar en bagge..... (Jennie)
* 5 av 5 är oerhört tacksamma att vi har varandra.
* 1 av 5 somnade så fort så hon vaknade och tänkte att hon måste gå och lägga sig fastän hon redan gjort det (jag)
* 5 av 5 var oerhört nöjda över fantastiskt god mat!
* 1 av 5 brände 1 arm i solen,snyggt.
* 2 av 5 är redo att ta tag i arbetet med Bristol igen...nu var vilan över!
 
Tack världens bästa vänner för att ni är ni.Är så tacksam för att ni finns...alltid.
 
 
Anna
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tackar för uppdateringen 😉. Och tackar för trevligt sällskap i Malmö 👋

Svar: Tack själv! ❤️👋🏾
Jennie och Anna

2016-05-08 @ 17:35:25
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0