Gänget 2016!

Såhär kan det se ut när en del av barnen och vi samlas....Att ta bilder tillsammans är en viktigt för dem och det blir sällan helt bra... :)
Normalt fotar jag jättemycket men av nån anledning så gjorde jag inte det denna gången men min kamera var ofta på vift ändå.Han som hade den är bra på mycket men mindre bra på att ta kort så det är ett suddigt minneskort jag hade den här gången....Tur att dom andra i gruppen var flitiga med sina kameror iallafall och som sagt...Här är vi en del av gänget på Bristol Academy 2016!
 
 
 
Anna och Jennie
 
 
 

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0