Grattis Amanda <3

 
Den här flickan är en utav anledningarna till att vi hamnade i Uganda överhuvudtaget då för längesedan,Jennies dotter Amanda.Första gången jag såg henne så var hon 9 dagar gammal och jag och Jennie kände inte varandra direkt.
Mycket har hänt sedan dess kan jag säga och idag fyller Amanda 20 år.
Den tystaste av alla flickor man kan tänka sig var hon men hon är en helt annan nu.Hon är inte längre särskilt tyst och hon har hjärtat på precis rätta stället.Hon var i Uganda 2008 och sen kom det att dröja ända till 2015 innan hon ville åka med igen,men sen var också hon fast...
 
20 år....tiden går fort.Jag känner mig lastgammal när jag säger så men det går inte att förstå att den här ungen verkligen varit så liten och det känns som igår.
Men Amanda...Jag önskar dig en fin dag och det största av alla Grattis på din födelsedag ♥
 
 
Kram Anna
 

Kommentarer
Postat av: H

Grattis till henne :)

2016-11-22 @ 15:25:40
URL: http://halsosam.blo.gg
Postat av: Josefine Svärd

Supergrattis till Amanda :)

2016-11-22 @ 17:45:13
URL: http://josefinesvard.blogg.se/
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0