Sista Chansen var det här!

Så kom vi till det där härligt angenämna problemet igen som är så skönt att få...Vi har fått massvis med kransbeställningar och måste snart sätta stopp för att göra fler.
Men vi vill ge er en liten chans till så är det nån som vill ha så finns det nu inte tid att avvakta mer med att beställa dem.
Dom stora kransarna är tyvärr slut men dom andra går att lösa.
 
Fortfarande är det först till kvarn som gäller och vi kan närsomhelst under dagen vara tvungna att säga stopp.
Som alltid när vi gör nåt så tvekar vi på att det ska gå och varje gång blir vi lika förvånade över gensvaret vi får.
Ni är bäst helt enkelt...Tusen Tack!
 
 
 
Jennie Anna
och
KransbindarBerith!
 

Kommentarer
Postat av: Karin Svennson

Hej! Jag vill köpa en krans. gärna en rund med röd dekoration. Maggi hämtar min med :-)

Svar: Tack snälla! :)
Jennie och Anna

2016-11-15 @ 09:27:28
Postat av: Mia Lundberg

Jag vill gärna ha en stor krans med lite brunt i .

Svar: Tack Mia! :) Kram
Jennie och Anna

2016-11-15 @ 13:41:31
Postat av: Emelie Andersson

Hej! Om det inte är för sent, vill jag gärna beställa en krans som liknar den första bilden med guldkulor.

Svar: Vi ska försöka ordna en till! :) Kram och Tack!
Jennie och Anna

2016-11-15 @ 21:40:07
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0