Ibland kan det hända....

....att man vill hem och att hemma är det enda stället man vill vara på.Då är det bra att man kan få vara där.
Jag sitter just nu i min soffa,en vecka före utsatt tid just därför.
Vi har haft en ett fantastiskt besök i Uganda som alltid.De andra har har varit hemma en vecka och jag landade i morse.
Inte särskilt utvilade vilket jag hade hoppats på att vara men likväl så fulla av kärlek för våra älskade ungar.
 
Livet i Uganda är en kamp varenda dag och vi får uppleva den på så nära håll.
Så nu ska jag landa ett par dagar sen så ska vi jobba igen mer än nånsin.
 
 
 
                                                                                         Anna

Kommentarer
Postat av: Anna Bokcafeet i byn

Välkommen hem Anna!
Kram Anna

Svar: Tack så mycket...Kramen är levererad till Yafesi och han skickade med en tillbaka <3
Jennie och Anna

2016-10-19 @ 19:12:12
URL: http://bokcafeetibyn.blogspot.com
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0