7 dagar

Den infekterade navel känslan jag hade igår känns lite bättre idag och jag inser att det inte finns tid att vara ofokuserad nu....inte infekterad heller för den delen.Allt blir som det blir och jag kan inte direkt göra något åt det iallafall.I min värld vill jag kunna påverka allt som händer och sker men det fungerar ju inte så,och i Uganda fungerar det ännu mindre.Där kommer vi aldrig på riktigt förstå även om vi vill och försöker.
 
Bristols termin 3 startade igår och nu ska barnen tillbaka igen.Det brukar ta ett litet tag innan alla är på plats men vi hoppas och tror att alla snart ska vara där och slutföra skolåret.För våra P.7 elever kommer det bli en jobbig termin för det är det alltid när man ska avsluta ett skolsteg, och för dem handlar det om att avsluta Primary School och förhoppningsvis bli Secondary School elever nästa år.
 
Vi längtar mest efter att få se dem...känna dem och älska dem.Precis som alltid....De där barnen förändrade våra liv så mycket så det går inte med ord beskriva...
 
 
 
Anna

Kommentarer
Postat av: Majvi Semborn

Ha nu en riktig trevlig men kanske jobbig resa. Hälsa alla barnen och krama Kekline från mej

Svar: Det är jobbigt men också samtidigt alldeles alldeles fantastiskt!Kramar ska bli! :) Tack :)
Jennie och Anna

2016-09-20 @ 18:33:41
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0