Frågor på det?

Idag klev jag in i min resebubbla.Jag gillar inte att vara där för det stressar mer än vad det gör nytta.
Det känns så jobbigt att veta att oavsett vad vi gör,hur mycket vi gör, och för vem vi gör så är det aldrig någonsin nog.
Nån kommer alltid att vara hungrig,ledsen,arg,avundsjuk eller missunsam.
Nån kommer alltid inte att vara nöjd.
 
Ni gör mer än många andra,var nöjda med det ni gör,sträck på er... Tusen gånger har vi hört det och jag vet allt det där,jag vet.Men just idag känns det apjobbigt att veta att vi aldrig nånsin kommer att nå hela vägen fram.
Just idag känns det som helvetesjävlaskit. Imorgon är det nog annorlunda.
 
Ungefär såhär känns det idag...som en jävligt infekterad navel....
 
 
Anna

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0