I en salig röra

Jag vaknar tidigt fastän helgen än så länge inneburit ganska mycket jobb.Kroppen värker lite här och där men inuti känner jag mig helt lugn och väldigt fridfull.Tacksamheten jag känner över att ha hamnat och fått den familjen jag har är så otroligt stor.En storasyster flyttar med sitt nya lilla barn.2 bröder som lägger hela sin lediga helg med att bära,skruva ihop möbler och bjuda på skratt och knäppheter.En mormor som aldrig nånsin viker från våran sida.En mamma och en pappa som valde att inte leva tillsammans längre men som ändå är en familj tillsammans med de tre mest fantastiska ungarna och nu ytterligare en liten stjärna som kommit. Vänner till familjen som sticker in huvudet i nya lägenheten för att kolla hur det går för oss.Linnéas bästa vän som kommer förbi för tanka lite Sally och kanske lite Linnéa innan hon åker och pluggar igen.
Thaimat på golvet i en salig röra.
Kan man få ha det bättre än så? Inte i min värld.
 
 
Och såklart den allra stoltaste gammelmorbrorn som träffar Sally för allrs första gången...<3
Det blir liksom inte bättre än så.
 
 
Anna
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marianne Palmkvist Berg

Vill gärna ha kontakt med er.

Svar: Hej :)
Maila gärna på [email protected]
eller ring på 0731-545305 :)
Kram
Jennie och Anna

2016-09-04 @ 14:21:59
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0