En kväll att minnas

Åh....! Ibland får man det till sig och man blir så vansinningt lycklig.Det kan också hända att jag faktiskt för en gång skull växte ett par centimeter på längden och inte bara som brukligt på bredden.
Skåne,7 tanter och lite snack trodde jag.Ont i magen oavsett.
Skåne var rätt,7 var ungefär 50,tanter var kvinnor och de mest intresserade sådana jag mött på väldigt väldigt länge!
Och när jag accepterat det faktum att jag skulle prata i mikrofon ( tycker verkligen illa om det ) så blev det en rasande trevlig kväll med massa bra frågor och väldigt fina ord om vårt arbete och om kvällens föredrag.
Man får på en energikick utan dess like som är svårt att förklara.
 
Igår klockan 22.30 rasade jag in genom dörren,vansinnigt trött men så lycklig.Man fattar ju varför man håller på med allt...det tar ju inte bara energi,det ger ju också.Och igår kväll gav det mer än på länge. Tack <3
 
 
 
Den kvinnan jag pratar med här heter Monica.Det var hon som bett oss komma och också hon har varit i Uganda och på Bristol.
Bästa Mia hjälpte mig med lite av varje....Mia är en vän till min mamma och till vår familj sedan urminnes tider.
Hon har också besökt Bristol och stöttar på alla möjliga vis vårt arbete
 
Anna

Kommentarer
Postat av: Signe

Jag visste väl att du skulle klara det!!! Grattis till framträdandet, som verkar att ha varit lyckat.

Svar: Det blev lyckat :) Tack! <3 Kram
Jennie och Anna

2017-04-27 @ 10:20:49
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0