Jag kan inte med ord beskriva....

 
Att förklara vad som händer inuti en när man kliver in i ett rum och ser detta är totalt omöjligt.
Jag kan än idag,trots att det gått 3-4 år sedan jag tog bilden känna hur vansinnigt förtvivlad jag blev.
Jag kan inte ens skriva om det nu utan att precis samma känsla slår emot mig med full kraft.
 
Ett barn...Han bad aldrig om att få komma till världen.Han bad aldrig om att bli lämnad och han bad aldrig om att aldrig bli lyssnad på.
Om jag hade kunnat hade jag gjort allt det där bara så han hade vetat att hans plats på jorden är bara hans.
 
                  
                                                                                     Anna

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0