Om det var jag hade jag inte klarat det..

Om jag nånstans tänker så som dom gör i Uganda att allting kommer att lösa sig och att vi inte är dem som bestämmer eller styr över det som sker så gör det allt lite lite lättare.Då är det på nåt vis bara att köra på allt vad man kan och orkar och sätta tron till att allt kommer att bli bra. För mig är det ibland svårt att förstå hur dom kan tro så intensivt med tanke på det livet dom fått men det är bara ett sätt att göra dem starkare säger dom.När dom klarar sig igenom alla prövningar dom utsätts för då väntar det nåt bättre.
Jag vet att det hjälper dem att tro därför är jag så evinnerligt glad att dom gör det,men jag tror sannerligen inte att jag orkat göra det om det var jag som gick på deras väg.
 
 
 
Anna
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Min Goa Tjej❤

2017-08-07 @ 09:39:34
Postat av: Anonym

Min Goa Tjej💜

2017-08-07 @ 09:40:41
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0