Idag är det hans dag <3

Idag för 20 år sedan blev jag tvåbarnsmamma.Barnet som kom till mig var Hampus.
Han var den nöjdaste av alla bebisar jag mött och jag kunde inte ha önskat mig mer.
Han tog mig med storm och det gör han än idag.Jag ser så mycket av mig själv i honom samtidigt som han är sin alldeles egna.Han styrs inte av någon men utan att han riktigt vet det så kan han leda andra till att bli bättre människor.
Jag känner en enorm tacksamhet att han valde just mig till sin mamma.
Jag fick nog mer än jag förtjänande egentligen men han är min unge,då,nu och alltid.
 
Grattis Hampus på 20 årsdagen <3
 
 
 
Kram Mamma

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0