Oklara jobb del 1

 
Kvinnan till vänster i bild har jobbat på Bristol i många många år.Jag vet faktiskt inte vad hon heter men jag vet att hon går under benämningen Bursa.Bursa sitter nästan alltid där...hon har alltid mssa papper framför sig och mynt.
Ska jag vara riktigt ärlig så fattar jag faktiskt inte riktigt vad hennes jobb är och vad hon fyller för funktion.
Hon ser absolut viktig ut och hon är säkert det men det där jobbet verkar väldigt oklart faktiskt...
 
                                                                  
                                                                                   Anna

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0