89 dagar av längtan

Idag är det 108 dagar sedan vi landade i Uganda.Sen var jag där i 19 dagar innan jag åkte hem.
89 dagar har således gått sedan jag kom hem och nu jag längtar tillbaka.Jag längtar så det gör sådär innerligt ont i hjärtat.Barnens små armar om halsen.Deras tunga andetag när dom somnat i famnen och deras ögon som tittar på oss när dom vet att det är bus på gång.Vi älskar när dom kryper nära nära för just då vet vi att det inte finns några bekymmer i världen för dem,deras liv är annars mest just det.
 
 
 
 
Anna
 

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0