Det kommer....

Året startar av nån anledning lite vemodigt inuti mig och jag har svårt att hitta den där totala "Nuärdetnyttårfyfanvadunderbart" och "hejvadsmaljagskabliochvadjagskatränamycketochdra inmiljardersmiljarderkronortillBristol" känslan.
Den kommer antagligen (eller inte att jag ska träna och bli smal men det andra) smygandes så småningom skulle jag tro.
För nytt år känns ju trots allt ganska hoppfullt för det mesta.Allt det man inte gjort kan man hoppas att man gör på det nya året,allt det man önskat kan man jobba för på nytt.Alla misstag man gjort kan man försöka att inte göra om för att man förhoppningsvis lärde sig nåt av dem då man begick dem...typ så.
 
Varje dag så lär vi oss nya saker.Vi får ta i saker vi inte visste fanns.Vi känner saker vi inte trodde man kunde känna och varje dag är en ny utmaning.Vi önskar oss utmaningar i lagom dos 2017.
Lagom och sådär behagligt sköna så man kan känna ändå långt in...Bring them on!
 
 
 
Anna och Jennie

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0