Han fångar det precis

Bilderna visar så mycket av hur Uganda är.Tagna av Jennies man Martin genom ett bilfönster så fångar han precis det ostrukturerade och galna landet där precis allting kan hända.Trafiken är en historia för sig och för oss välplanerande svenskar så kan det te sig lite skrämmande ibland faktiskt även om jag för min del inte längre funderar särskilt mycket på vad som kan hända när man sitter där bak på en boda boda eller i en buss som sett sina bästa dagar för längesen.Ska man leva så kan man inte vara rädd och jag,jag vill leva.
 
 
                                                                                            Anna
 
 

Kommentarer
Postat av: Signe

Vad roligt att få se dessa bilder som visar hur livet utanför Bristsol fungerar och levs. Vilka transporter med både varor och folk.En enorm skillnad från oss.

Svar: Ja det är inte mycket som går att jämföra med vårt sätt att leva! :) Kram
Jennie och Anna

2017-01-21 @ 13:49:09
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0