Vad är fruktansvärt egentligen?

Pling i mobilen..... från Uganda,och det var ett tag sedan jag hörde nåt från just denna människan....
 
Längesen!Hur mår du?
 
 
Åh...tack bra,hur mår du själv?
 
Jag mår också bra men jag saknar er jättemycket!
 
Vi saknar dig också....Hur var julen?
 
Den var fruktansvärd......
 
 
Redan här drar min hjärna till med värsta scenariot.Satans skit! Vad har nu hänt...Har nån dött? Har han blivit utsparkad från sitt hem?Har han blivit slagen?
Jag vill inte fråga men jag måste ändå ju få veta....
 
Vad har hänt....? Och varför var din jul fruktansvärd?
 
Jag hade tandvärk och jag kunde inte äta så mycket.
 
Men vafaaan! Här vill man bara strypa människan i fråga! För det första är det inte jättefarligt med tandvärk  och för det andra hade han inte kunnat äta mycket ändå för att han är fattigare än en kyrkråtta och äter sig troligtvis aldrig mätt iallafall...I Uganda finns ingen grad av vad som är fruktansvärt tydligen.
Jaja....att få julen spoilad av tandvärk är såklart inte kul och efter att mitt hjärta lugnat sig en aning så kan jag helt klart känna sympatier med honom...Hoppas nästa jul blir bättre,knäppis och skönt att det trots allt bara var en tand <3
 
 
 
 
Anna

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0