Fredag igen

Så var det fredag igen och det känns knappt som att veckan innehåller några andra dagar än just fredagar och måndagar och tiden går vansinnigt fort.Jag står inför en ledig helg och det är ganska skönt samtidigt som jag aldrig haft ett arbetsliv utan att jobba helger och obekväma tider så jag vet inget annat.Vädret hade väl kunnat vara lite bättre kan man känna,jag känner mig rätt pepp på lite lata stranddagar nu.Jag har tagit beslutet att avstå från sommarsemester men tiden för stranden finns ju alltid.
 
I år finns det dessutom en liten tjej som ska uppleva sin allra första hela sommar och som mormor till den där lilla så vill man ju såklart hinna med henne också.Jag vill inte se tillbaka på tiden sedan och känna att jag aldrig fanns för henne.Hon har världens bästa mamma och pappa och då måste ju jag vara en mormor av världklass också!
 
Men nu fredag...och jag,jag lär inte ta mig några längre sträckor idag,för att idag så måste jag inte.
 
Ha en fin helg!
 
 
 
Anna

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0