<3

Precis som alla gör så njuter jag i full muggar så fort värmen kommer till oss.Det känns som att man lever lite mer och man vill grilla allt man hittar och dricka Rosé på uteplatsen fortare än fortast.Jag är inte annorlunda än nån annan där.Det som skiljer åt är att jag vet att långt långt härifrån har jag människor som äter popcorn och dricker Te till middag för att det är allt pengarna räcker till och jag kan inte göra mycket för att ändra på det.
Jag respekterar det livet dom har och jag respekterar dem å de djupaste som människor men jag har väldigt svårt att acceptera att vi föds in i dessa olikheter,det är så orättvist.
 
 
Anna

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0