Åker dom också bara hem?

Jag har sett människor som åker tillbaka till samma ställe på semester år efter år. Bor på samma ställe äter samma mat och går på samma ställen som alltid.Jäkla trist har jag tänkt....Varför stannar man inte hemma då?
Men jag tänker inte så längre.13 gånger har jag varit i Uganda,12 av dem har jag bott på samma ställe. Maten vi äter är densamma och människorna vi möter varierar litegrann men i grund och botten är det desamma.
 
När jag reser till Uganda så känns det aldrig som att jag reser bort utan som att jag reser hem och kanske är det så för alla andra också som väljer att resa till samma ställe,dom kanske också bara åker hem.
 
 
 
 
Anna

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0