En favoritdag

 
Jag har tack vare min vänskap med Sam ( som inte alls är över,jag skriver bara mindre om honom ) fått uppleva så otroligt mycket saker som jag aldrig fått göra annars.Han har visat mig ett Uganda som jag aldrig kan tacka honom nog för.
Bilderna ovan är ifrån en dag 2015 när jag var med ute då han jobbade och det är än idag en utav mina absoluta favoritdagar i Uganda.Han fotade och filmade och jag fick göra det jag tycker allra bäst om,hänga med barn.Oavsett om det är Bristolbarn eller barn i slummen så behöver dom alla uppmärksamhet och somnar gör dom där barnen också...fortare än en blink.
 
 
Anna

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0