Med all respekt

Antagligen sist på bollen i vårt land men min kväll och min morgon har bestått av att lyssna på poddar.
En med Lotta Gray som jobbar som vimmelreporter,har haft cancer, och genomgått en skilsmässa.En pod där igenkänningsfaktorn för min del var ganska stor och som gav mig en hel del tårar men också bra tänk.
Hennes känsla framför allt om sorgen att bara få dela sitt barns liv varannan vecka pga en skilsmässa.Hon har också ett galet engagemang för människor främst i Afrika.Så himlans bra helt enkelt och jag känner en stor respekt för henne.
 
Morgonen bytte jag spår och har lyssnat på Mannheimer/Skäringer och jag har på riktigt tjutit av skratt!
Herregud vad roligt!På riktigt så galna människor...
Helt klart en väldigt bra start på en ledig helg.Jag ska göra inget.Skönt ska det bli.
 
Er önskar vi en bra helg och gillar ni poddar,missa inte dessa!
 
 
 
Anna
 
 

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0