Det bullrar till och med ens blir det lättare att andas..

Nu har en hel helg gått och jag känner mig sådär vansinnigt tacksam över livet.Jag har jobbat hela helgen men jag har ett jobb att gå till.Jag har sovit som en kratta inatt men jag vet att det kommer fler nätter och säkert sover jag nån av dem.
Jag har fått hem min ungar efter en vecka och fastän det gör ont i mig varenda dag att inte längre vara en del av deras vardag varje dag så har jag ändå turen att jag har fått dem som mina.
Det bullrar till så är dom här och helt plötsligt så blir det lite lättare att andas,livet blir ljusare och det blir väldigt mycket roligare.Mina ungar,vad jag älskar varje dag med er.
 
 
 
Anna

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0