Skit också.

 
Bilden....skitgammal.Men jag hittar den på bloggen,vår guldgruva,vår historia och alla våra minnen.
Jag ser den och jag fylls av nåt som är fullständigt obeskrivbart och det känns som jag är på så vansinnigt fel plats i livet.
Inte där och då,men nu.Jag vill vara där hela tiden.
Jag vet att mitt liv inte ser ut och jag vet att det aldrig kommer att göra det heller.Men det är så fruktansvärt frustrerande vissa dagar,typ idag,att inte kunna vara där och göra allt det som finns i mig.
Jävla skit också.Jag längtar.Alltid.
 
 
                                                                           Anna
 

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0