Det är hans dag idag <3

 
Idag är det inte vilken dag som helst,iallafalll inte om man frågar killen på bilderna ovan.Min storebror Mikael.
Det är inte vilken dag som helst om ni frågar mig heller och i synnerhet inte om ni frågar min mamma.
Sedan jag själv fick barn så förstår jag så väl att varje barn är det viktigaste i välden för en och när man får ett annorlunda barn så blir den känslan än starkare.När jag ser mamma och Mikael tillsammans idag så slås jag allra mest av hennes tålamod med honom och den självklara kärleken dem emellan.
 
Idag fyller han 44.Dagen som han längtar mest efter vartenda år.Dagen som vi får höra om året runt,år in och år ut och nu är den äntligen här! En skön känsla varje år vi får lov att fira den och honom för man vet ju aldrig.
Han vars värld fortfarande kretsar kring honom allra mest även om han definitivt har en empati för andra som sträcker sig långt utöver det man trodde att han kunde ha.Han som alltid låter mig veta att jag är den bästa syrran ( och den enda! ) han har.Han som tycker jag blivit smal fast jag istället blivit tjockare.Han som lite krasst meddelar mig att jag älskar bruna människor men att han inte vill åka med till Afrika.
Han som var stoltast i världen när han för första gången höll vår lilla Sally.Min bror.
 
 
Bilden är inte ny men jag älskar den,och jag älskar dem.
 
SÅ MIKAEL....
STORT GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN,ÄNTLIGEN!
VI SES IKVÄLL ♥
 
KRAM SYRRAN!

Kommentarer
Postat av: Christina Handin

Grattis till din glada bror!

Svar: Tack!
Jennie och Anna

2017-05-04 @ 11:31:35
Postat av: Anonym

Grattis Mikael! Fira ordentligt!! 🎉🎉🎉

Svar: Tackar :)
Jennie och Anna

2017-05-04 @ 20:12:21
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0