Hej London!

Inte så ofta finns viljan för mig att resa nån annanstans än till Uganda.Det är mitt ställe på jorden och då väljer jag gärna att åka dit.Men nu ska jag.Eller inte bara jag,men vi. 4 generationer ska göra London i några dagar och det ska bli så himmelens roligt! Lilla Sally ska göra sin första resa,min dotter ska tillbaka till en av sina absoluta favoritstäder, jag och min mamma är mest tacksamma för den äran att få hänga med dem och varandra.
 
Camden Market kommer säkert få sig ett besök,Hyde Park också kanske....Afternoon Tea på nåt litet ställe och ev lite shopping är väl det som står på listan,men mest mest får saker komma som dom vill de här dagarna.
En 9 månaders Sally får visa vägen såklart.
 
Imorgon åker vi och jag...jag borde verkligen packa nu.
 
 
 
 
Anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Covent garden rekommenderar jag om ni inte varit där innan. Trevlig marknad, fina butiker och uteserveringar. Väldigt mysigt! Ha en fin resa tillsammans. /Pernilla Nelfelt

Svar: Där var vi! Supermysigt och ett ställe att alltid återvända till! Vi hade det jättebra,Tack! Kram :)
Jennie och Anna

2017-05-17 @ 18:28:28
Postat av: Christina Handin

Trevlig resa!

Svar: Tack så mycket :)
Jennie och Anna

2017-05-17 @ 18:33:21
Postat av: Anonym

Finns säkert en och annan utmärkt sushirestaurang att besöka också😉😘

Svar: Det fanns det...Jäkla gott! :)
Jennie och Anna

2017-05-17 @ 19:04:11
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0