Kransutlämnarhelg och annat skoj!

Det är sannerligen tämligen skönt att komma iväg ett par dagar då och då. Inte så långt som Uganda och inte lika spartanskt leverne men däremot lite vila och nya miljöer. Nackdelen skulle väl vara alla miljarders människor som vistas ute samtidigt i alla affärer men inte ens det störde mig nämnvärt den här helgen.
Jag har min mamma som nog är gjord av renaste guld ändå och jag är tacksam för varje dag jag få ha henne.
Nu kan jag leva på det här ett tag och jag borde snart förstå att om man tar hand om sig själv först så skulle man orka att ta hand om alla andra också mycket bättre.Ska träna på det helt klart.
 
Jennie har haft en kransutlämnarhelg medans jag roat mig.Ska bli spännande att få höra vad det inbringat!
Jag har inte en aning.Men jag vet att det blev många sålda kransar och jag vet att vi är så vansinnigt tacksamma för det,nästan så vi dör en smula.Tack!
 
 
 
Anna
 

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0