När lyckan kommer inifrån

Jag ser den här bilden av mig själv och jag älskar den med en endaste gång. Nu tillhör jag inte kategorin av människor som tänker Oh my godness vad snygg jag är! Jag är tvärtom oerhört självkritisk faktiskt vad gäller det mesta.
I den här bilden som Jennie måste ha tagit ser jag dock nåt helt annat och det är att den lyckan jag känner av att vara där också syns på utsidan.Jag är så genuint genomlycklig när jag får vara i Uganda. Det finns inget annat ställe i världen där hela jag så fullständigt landar. Enkelheten över livet och vackerheten i människorna får mig att älska all den tiden jag får,tillsammans med barnen och tillsammans med andra människor som förändrat min syn på världen.
Jag känner mig inte bara lycklig på insidan,jag ser det också och för mig är det stort.
 
 
Anna

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0