Han gjorde det på bekostnad av sig själv <3

Jag visste nästan inte att han var svensk,jag har ingen anknytning till hans musik och jag har aldrig egentligen tänkt på honom alls.Men så tittar jag på dokumentären efter att jag hört att han faktiskt har dött och jag blir helt fängslad. Vad gjorde dom med honom? Avicii....När glömde dom av att han var en Tim också? En alldeles vanlig människa precis som vemsomhelst. Hur kan man pressa en människa att prestera när hela han skriker efter hjälp?
Betyder pengar och framgång så mycket så att det är värt en människas liv?
 
Jag blir totalt galen av bara tanken på hur många människor vi ska förlora i världen för att vi inte ser det uppenbara och gör det vi kan för att hjälpa dem.Alla visar såklart inte lika tydligt hur dem mår inuti men vi måste lära oss att förstå.
Den här killen sa klart och tydligt att Jag kommer att dö om jag gör det här. Och det gjorde han också.
För världen dog Avicii, för hans familj så dog Tim.
 
 
Anna
 

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0