Dom finlirar inte i Uganda direkt!

Nu är ju inte jag en elektriker direkt,det är i ärlighetens namn en riktigt svag sida hos mig. Gillar lampor det gör jag ju förstås och jag gillar när elektriska saker funkar som dom ska och när dom ska,så så långt är allt väl.
Men det där andra,med att koppla hit och dra dit,det förstår jag inte alls faktiskt. Men så är jag här i Uganda ,så inser jag en sak och det är att jag iallafall vet hur det INTE ska se ut….eller jag tror iallafall inte att det är helt rätt.
 
Som här tex... Varför går det en kabel ovanför ljusknapparna?
Eller denna som är kopplad i ena änden men ligger löst i den andre....
Arga snickarn hade nog blett redigt arg på detta
Och här...på fasaden till hotellet.Snyggt? Inte jätte :)
 
Anna

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0