Glöm inte av vår loppis!

Jag är hemma igen efter en liten visit i Uganda och lika mycket som jag älskar att vara där så älskar jag att komma hem till det som är min del av livet här.Jag lämnar en stor del av mitt hjärta där men vet också att jag snart är tillbaka och det gör det hela lite lättare såklart.
 
Väl hemma så kan vi nu inte förspilla nån tid för ni har väl inte glömt av vår loppis? Årets händelse om ni frågar oss och vi är taggade till max!Vi klarar såklart inte detta själva utan hjälp.
Först och främst behöver vi få in saker och det hoppas vi såklart att ni kan hjälpa till med.
 
Lämning av saker sker som vi tidigare nämnt den 31/8 10-19 samt 1/9 8-16 i Medborgarhuset då vi finns på plats att ta emot det.
Sedan går själva loppisen av stapeln på söndagen den 2/9 11-16!
 
Så snälla människor....Ta er ett röj hemma och skänk till oss så vi kan hjälpa lite mer och sen kan ni komma tillbaka på söndagen och köpa annat! 😀Kom och köp saker,ta en fika eller lite lotter.Så enkelt är det att göra skillnad för andra!
 
Dela på och hjälp oss att sprida detta Tack så hoppas vi att vi ses!
Vid frågor,maila,ring eller smsa.
 
Jennie 0731-545 305
Anna   0730-323343
 
 Förra årets loppisgäng! 

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0