Få förstår...

Jag nyper mig i armen över den människan som klev in i mitt liv.Så full av visdom och erfarenheter av livet,långt bortom allt jag behövt uppleva. Kunskap om saker jag inte kan något om.Viljan att lära mig saker jag jag vill förstå.
Uganda hade aldrig blivit en så självklar plats om jag inte fått lära mig att förstå hur jag ska tänka och jag hade aldrig lärt mig att älska allt så evinnerligt om han inte lärt mig hur.
Vi får höra om allt vi gjort för dem,få förstår vad dom gjort för oss. Jag glömmer det aldrig.
 
 
 
Anna

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0