Jag drömmer...

Fastän jag nästan precis varit i Uganda så längtar jag nästan ihjäl mig nu iallafall.Jag vill andas luften och jag vill känna lugnet i mig. Inte för att det är en lugn resa så sett men inuti mig blir det hemskt lugnt ändå.
Jag längtar aldrig nån annanstans än till Uganda men jag drömmer allt att se lite andra ställen också.
 
Framför allt drömmer jag om Tanzania.Varför vet jag egentligen inte. Jag har bara fått för mig att där är sjukt vackert.
Kenya har jag besökt....Nairobi,och fastän det är grannland till Uganda så var känslan en helt annan där.
Stort,bullrigt och mycket mer Västerländskt. Intressant att se såklart men mitt hjärta är inte där. 
Det är i Uganda och ingen annanstans.
 
 
Anna
 

Kommentarer
Postat av: Karro

Hej.. underbart att läsa er blogg vilket jobb!

Tanzania är helt underbart fint vi var i daar es salam när jag var liten helt underbart vackert.

Svar: Tack så jättemycket! En dag ska jag hamna i Tanzania! :)
Jennie och Anna

2018-02-19 @ 21:44:45
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0