Vilken grej,på riktigt!

Jag vet egentligen inte om hon vill att jag ska skriva om det...Hon har iochförsig inte sagt att jag inte får det så då måste det väl vara okej?
Jennie.... Hon har fan gjort den största bedriften idag.Hon har åkt tjejvasan.Sin första.
För en del är det inget,för andra är det att kliva längre utanför sin comfortzone än någonsin förr,för Jennie var det de senare. På riktigt.. så sjukt bra gjort och kan man vara stoltast i världen som vän? Isåfall är jag det nu.
 
Mest van att se henne såhär...vågar inte lägga ut en bild på henne i skidmundering... kan hända hon blir ilsk då!
 
Anna
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ireen

Så häftigt,bra jobbat

2018-02-25 @ 08:38:17
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0