hej :)

Efter ett dåligt beslut angående matintagen här i Uganda och en tämligen besvärlig natt så mår jag nu bra igen.
Ibland vet jag att jag borde vara mer försiktigt och oftast går det bra men som sagt....ibland not so much.
 
Idag var jag iallfall på plats på skolan igen där arbetet har stått lite still ett par dagar.Vi behövde virke men då var sågen strömlös och sen var det lite andra saker som inte riktigt gick vår väg heller, men idag var dom på gång igen iallafall.
 
Ungarna börjar droppa in också.Eller iallafall de eleverna som ska avsluta sin PrimaryLevel i år dvs P7.Dom har ett tungt år framför sig därför har dom inte ett särskilt långt lov utan man startar upp terminen snabbt för dem för att de ska hinna lära sig så mycket som möjligt...Tack säger jag att jag slipper gå i skolan.
 
Både lite virke och järn av en kaliber som är så tjock att nästan inga har råd att använda den när man bygger i Uganda.Tacka Tusan för att husen inte håller så bra....
 
Anna
 
 

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0