Min unge!

Jag har en av mina ungar ute på resa i världen. Thailand,Malaysia,Bali...jag vet inte riktigt vart dom bestämmer sig för att åka.Han gav sig iväg strax efter jul och i mars kommer han att möta upp i Uganda för att där avsluta sitt äventyr med oss.Det är så roligt att få små korta rapporter ifrån honom och man inser verkligen hur liten världen  har blivit. Inga avstånd är för långa och inga problem är för stora för att lösa för ungdomarna idag och jag är verkligen glad att han tar chansen att leva livet medans han har det. Saknar honom gör jag ut i varenda del av kroppen men så lycklig för att han vill uppleva och se världen för det den är.
 
Hampus älskar Uganda på samma vis som jag gör och jag kan se att han mår väl när han kommer dit.Det ska bli spännande att höra om kanske Asien tar över hjärtat från Afrika nu, oavsett var eller hur man reser så är det iallafall att leva lite mer och jag är helt säker på att det ökar vår förståelse för andra människor och bara det är en vinst.
 
 
 
Anna

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0