Nu ser det ut såhär!

Jag vill bara lite snabbt be om ursäkt för gårdagens inlägg då det fanns de som tog illa vid sig. Det är såklart aldrig okej att döda djur men det gick av bara farten för att jag blev rädd helt enkelt. Min mening är aldrig någonsin att provocera med mina inlägg eller förarga,det är inte därför jag skriver,så nu var det sagt.
 
 
I Uganda går det lite mer undan nu de senaste dagarna och det känns bra såklart.
Det jobbas på åt alla håll och kanter...
 
 
Ssenyange sätter extra bärhjälp i form av järnstolpar för att inte balkongen ska svaja och för att fästa räcket i.
Och så gjuts verandan som kommer gå runt hela huset vilket inte bara gör det lättare att komma in i byggnaden utan det håller också vattnet ute från huset när det blir översvämning.
 
Anna

Kommentarer
Postat av: Christina%2520Handin

Vi tog inte illa upp!

Svar: Tur för mig! :)
Jennie och Anna

2018-05-17 @ 18:44:24
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0