Kan han så kan jag.

Inuti känns inte allting så jävla bra alltid faktiskt.Det är tungrott emellanåt på alla sätt och vis och det är svårt att hitta det rätta drivet.Hösten är min värsta tid på året och jag tycker inte nåt är särskilt roligt.
Det finns saker man måste göra och det gör jag,men jag gör inte mer än det.
Jag har jobbat idag och krashar i soffan...tar upp datorn och får upp den här bilden...
                                                                                                                                          Foto:Axel Nilsson
 
Och inser att livet är inte så tokigt ändå! Ibland är det lite ner men det är också vansinningt vackert.
Och kan den här ungen bli så lycklig av en såpbubbla då ska jag besegra hösten också.
 
Anna

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0