Du reser...

Vad mycket du har rest... sa en till mig.Jag tänkte direkt att det har jag inte gjort.Jag har inte varit på särskilt många ställen alls....Men så tänkte jag efter lite och det slog mig att jag nog har det ändå.Jag har sett ganska många ställen fastän det inte alls känns så.En del ställen många gånger,andra jättemånga gånger och vissa bara en endaste gång. 
En del platser älskar jag,andra vill jag inte alls tillbaka till.En del drömmer jag fortfarande om att besöka.
 
Anledningen till att det inte känns som att jag reser när jag ska till Uganda är nog mest för att det känns litegrann som att jag ska hem då.
Detta är mitt hemma hemma men Uganda bjuder på nåt helt annat som jag saknar till vanvett varje dag.
Än idag finns det inget annat ställe i världen där jag andas så lätt och det finns inget annat ställe där jag känner mig så levande.Allt jag har lärt mig där och den jag har blivit tack vare dem jag mött som egentligen inte har ett endaste dugg att erbjuda.Idag liksom alla andra dagar viskar jag ett tyst tack och jag sänder dem all den kärlek jag har.
 
 
 
Anna

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0