Det värsta jag skådat

 
 
I förrgår kväll såg himlen ut såhär.Vackert så man dånade.Några timmar senade startade det värsta ovädret jag upplevt hittills i Uganda.Satan vad det regnade,åskade och blåste!Trots att vi var inomhus så var ljuden så öronbedövande och jag som sällan blir rädd för sånt där tyckte det var redigt obehagligt.Tanken kom naturligtvis också på alla dem om inte låg lika skyddade som jag i en varm säng i ett tätt hus.
 
På morgonen gick det att se på nyheterna att en familj nånstans i utkanterna av Kampala förlorat sex av sina barn i regnmassorna.Det var dem de visade på nyheterna,vi kan lätt anta att det var betydligt fler än så som fick sätta livet till.
 
 
Anna

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0