Tiden rusar och jag tappar tiden...och hjärnan.

Dagarna rusar,livet rusar, bloggen rusar inte.Den står tämligen still faktiskt.Min hjärna också.
Det är jag van vid dock...mer ovanligt att bloggen haltar/försummas/glöms bort eller vad det nu är jag håller på med.
Allt i livet tar tid och det är som att jag tappat all den tiden.Egentligen handlar det ju bara om hur jag prioriterar den tiden jag har och just nu vet jag faktiskt inte alls vad jag gör av den.
 
I Uganda är termin 1 igång av skolåret 2019.Vi hoppas såklart att det kommer att bli ett bra år och att dom inte gungar ihjäl sig på den nya lekplatsen...och att dom vuxna låter bli att använda gungorna till torkställning. Blir det så så är vi mucho nöjda.
 
Bristol 2019. År 11.
 
 
Anna

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0