Hej på er...

Jag måste inte be om ursäkt för det är inget tvång att jag skriver,men likväl så var det det så min känsla blev.Inget flöt och jag tog stopp.Jag hatar att inte kunna saker,det stressar mig nåt vansinnigt och helt plötsligt kunde jag inte ens få ner lite ord,inte dom allra enklaste en gång.
Jag bestämde mig för sluta försöka och ja...då blev det såhär.
I stort har det varit väldigt mycket liv ett tag...det vanliga livet.Det som är vårat.Det enkla.
Jag har saknat det litegrann de senaste åren inser jag nu när jag haft lite mer utav det.
 
I Uganda har det varit lov men sedan ett par veckor är barnen tillbaka igen.Dom är fortfarande ofattbart många och saker rullar på i sakta mak.
11 år har gått sedan vi kom dit första gången,också det känns ofattbart...
Jag minns hur rädda vi var första gången och hur lite vi visste.Livet blev verkligen annorlunda mot vad jag tänkt mig.
 
 
 
Anna

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0