En busskur? Skulle inte tro det.

Ibland kämpar man verkligen i motvind. Inget går av sig själv,inget är särskilt kul och missförstånden haglar som om det inte fanns någon morgondag. Lite där befinner vi oss just nu med Eddie.
Han vill en sak,vi en annan. Han tycker nåt,det tycker inte vi.Vi tänker si,han tänker så.
Det är inte första gången det är såhär,det är med all säkerhet inte heller den sista.Den är bara en liten påminnelse om att livet aldrig någonsin är rakt utan det svänger lite skönt sådär.Sen lagom tills man tror att man inte kan hantera en enda sak till utan att rasa då brukar det vända lite snyggt och bli enkelt igen.Skönt att det är så ändå.
 
Senaste i raden är att jag upptäckte när jag var nere att den naturliga skuggan för barnen försvunnit när vi rev huset och det är såklart inte bra. Jag sa att vi kanske kan bygga ett litet solskydd...som en pergola ungefär.Toppenidé tyckte Jennie och jag och såg det här lilla mysiga taket framför oss.
Idag kom bilder från Eddie hur han tänkt sig.... En busskur i stål som ser ut att vara placerad i en storstad. Skulle inte tro det kompis....inte en chans.Gör om och gör rätt. Idet här fallet har jag och Jennie rätt...just sayin´.
 
 
Anna
 

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0