En liten kommentar nångång kanske...? :)

Att skriva på bloggen är ett sant nöje för mig! Det är ett sätt att förmedla det som vi så gärna vill att ni ska förstå,och det är också ett sätt att själv bearbeta dom ibland ganska tunga sakerna man faktiskt bär med sig efter en sån här resa...


Vad som ibland blir lite tråkigt är att man skriver i blindo...jag vet inte vilka ni är som läser det som jag skriver om...
Jag vet inte om vi når vår våra faddrar via bloggen eller om det bara är andra som läser....


Nån liten kommentar nångång för att få veta om vi når er med vår information hade varit jättekul, men det hade också underlättat vårt arbete nåt enormt om vi vetat vilka som är inne hos oss och läser emellanåt...

Vad tror ni om det...? Hade ni kunnat hjälpa mig med det...? Det hade vart skitbra! :)


                                  Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Jag läser med glädje varje dag.Ser fram emot träffen i Falkenberg.

2012-04-28 @ 19:30:02
Postat av: Pia

Jag är alltid här och smyger omkring ;)

Vet precis hur det är, ska försöka skärpa mig <3

Kramar

2012-04-29 @ 07:01:50
URL: http://marlonzacco.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack Lisbeth! :) Pia....du ÄR ju redan duktig på att kommentera här ju! Kramar till er båda! Anna

2012-04-29 @ 08:36:39
URL: http://bristolacademy.blogg.se/
Postat av: Anki

Jag är inne och läser nästintill varje dag. Det är kul att läsa allt ni gör och är med om!! Kram kram

2012-04-29 @ 21:44:24
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0